fredag den 27. august 2010

Still standing

Det er sent, jeg er træt, hjernen står stille...MEN jeg har på magisk vis overlevet den første uge på skolen. Det er nogle søde mennesker jeg er kommet i klasse/gruppe med, humoren er stabil og jo, jeg har faktisk savnet mit fag! Onsdag startede de gamle og meget meget dejlige mennesker som jeg gik i klasse med fra 1-4 semester. De er på 7. semester og igang med speciale og det hele - MEN de er der, og det tager mig kun 1 enkelt minut at gå over p-pladsen og ind til dem!
Vores lækre unger har taget det pænt, alt det her med at stå møgtidligt op og have lange dage i børnehave og dagpleje.

Hihi Victor kom med en god en for et par dage siden, vi gik ude på legepladsen og snakkede om kastanier:
Ej, se Vicor kastanier!
Victor: JA, hvis man træder på dem kommer der egern ud!

Hihi ved ikke lige hvor den kom fra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar