torsdag den 2. september 2010

Øjebliksbillede..

Det virker som om mit liv....vores liv...foregår lidt i små bidder, eller små øjebliksbilleder, lige for tiden.
Jeg kommer til at tænke på den der sang: ''når min mor kommer hjem, så er min far lige gået - og når far kommer hjem, ja så sover min mor''. (eller noget i den stil).
Rasser har arbejdet som en vild og gal i den her uge og det ser ikke ud til at næste uge bliver bedre..og jeg selv, tjah jeg er jo fanget på skolen....(øjebliksbillede)



Ungernes mormor og morfar har været fantastiske - de har været mellem-landings-plads for børnene i de timer hvor deres forældre (med meget dårlig samvittighed) ikke har kunnet være sammen med dem. De elsker heldigvis begge to at være der  - men efter en lang dag i institution/dagpleje er man altså bare træt!

Det er noget skidt - rent ud sagt! Victor især er begyndt at reagere på ''manglen af forældre''og det er simpelthen bare ikke iorden.

I morgen skal børnene til læge (hh 4 års og 1 års undersøgesle) og bagefter skal vi ud og hygge os sammen i festugen. Heldigvis står der snart weekend på programmet - den må stå i familiens tegn.

...øjebliksbillede...

Godnat derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar