mandag den 16. august 2010

Nedtælling til fødselsdags-maraton og hverdag!

Sidste uge i ferien! Sidste uge i barslen! Sidste uge i frihed! Sidste uge uden nævneværdig stress!!!!! Den store stygge hverdag kommer snigende - OH NO!
Sofie er efterhånden startet på fuld tid i dagplejen - det skulle hun også, for i dag er der startet endnu en ny lille pige. Det bliver super godt når det hele lige kører tror jeg. Så er der to store tøser på 1½ år og så de to små på 1 år, så det kommer til at følges meget god ad tror jeg.

Det gik lige op for mig at der kun er 1 uge - EN UGE!!!!! Tilbage inden jeg skal starte...det er ikke ligefrem en ''glædelig'' nedtælling :( suk suk suk...

Nå, men i stedet for at surmule må jeg hellere nyde denne sidste uge hvor den i den grad står på høje HURRAA råb, gaver, overraskelser og forhåbentlig dejligt vejr (7-9-13) Jeg er optimist til det sidste!

Weekenden har budt på en forsmag på fødselsdagsræset. Vi fejrede Sofie og Julius i mødregruppen med hyggelig dag i Kolt. Første gang vi alle 12 var samlet i meget meget lang tid, og det var helt fantastisk hyggeligt at se alle de dejlige tøser og deres skønne børn igen.
Sofie & Julius kagemand. Mit første forsøg med vandbakkelse hihi
Sofie fik også en lille forsmåg på gave-udpakningen. Hun fik en sej pink giraf med hjul på og super lækre stablekasser som både hende og Victor er vildt begejstrede for




Efter mødregruppe fødselsdagen var der fødselsdag for Ana hos farmor og bedstefar, så det var en rigtig forkælelsesdag, med masser af søde sager.
På onsdag fylder vores lille fantastiske prinsesse 1 helt år. Det er bare så mærkeligt at hun allerede er så stor. Vi holder alle 4 fri på onsdag og så fejrer vi hende herhjemme lige så stille og roligt. På søndag d. 22 (min fødselsdag) samler vi så hele vores vidunderlige familie i mindeparken og holder 3 x fødselsdag. Det bliver forhåbentlig godt værd (kryds fingrer!)

Weekenden bød desuden på godt vejr og udendørsleg og en helt fantastisk solnedgang over Hasselhøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar