onsdag den 11. august 2010

Actionhelt in spe

2. uge af Sofies dagpleje-karrierer er i fuld gang og det er begyndt at gå op for hende hvad det er der foregår. Vi holdt fri mandag, men tirsdag og i dag er hun blevet rigtig ked af det når jeg er gået. Det er sindssygt hårdt! Jeg skal virkelig ligge bånd på mig selv for ikke at tage hende med hjem igen. Jeg kan nemt forestille mig hvordan jeg, i ægte action-helt stil, kaster mig over børnegitteret, skubber DPmoren til side og spæner ud ad døren med min lille guldklump i armene. Hmm tror sgu hun ville kigge lidt hihi. Indtil videre nøjes jeg med at stå og gemme mig lidt uden for døren ind til jeg kan høre hun stopper med at græde - naboerne tror muligvis jeg er en eller anden lurer, men som den løvemor jeg jo er, skal jeg jo være klar til at hoppe i mit action-helt kustume og redde pigen i nød.
Når det er sagt, så går dagene faktisk rigtig fint. Hun sover og spiser som hun skal. Jeg plejer at hente hende 12 - 12.30 når hun har sovet sin formiddagslur og har leget lidt. I dag skal hun så sove begge sine lure der. Er lidt spændt på at høre hvordan det går. Alt i alt må man dog sige at det går fremad!

Weekenden var fantastisk dejlig. Victor var med farfar og bedste på campingtur i Saksild og vi andre overnattede i sommerhuset.
<><><><><><>
<>
<><><><><><>
Sofie fik en tur i trillebøren i Rude

Victor havde det fantastisk og da de tirsdag i børnehaven spurgte om han havde haft en god tur, svarede han: JAAAH min farfar tømte skiiispanden *hihi*
Vi andre var en tur til byfest/kræmmermarked i odder og en tur i bølgen blå.
Mandag holdt jeg som sagt fri med børnene. Vi tog ind til olde og gik en tur i skoven for at fodre ænder - til stor glæde for begge børn.

Victor var rigtig glad for at komme i børnehave i går, for hans bedste ven Sander var tilbage efter ferien. Det var så fedt at se de to. De gav hinanden en kæmpe krammer og gik igang med at lege lige med det samme. Sander var med hjemme og lege helt til 17.30, så det fik rigtig leget igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar