søndag den 26. september 2010

Lille update...

Ja der går jo efterhånden noget tid imellem mine indlæg...det er ligesom om tiden ikke helt er den samme som i de glade barsels dage :)
Sidste weekend tog vi en lille timeout og smuttede i sommerhus..bare os 4 (og mine lektier naturligvis). Vi havde det dejligt og slappede af til træets knitren i kakkelovnen. Der findes intet sted der er bedre til at kople af end der <3
Fie lånte Victors trøje så hun kunne holde varmen:


Victor lavede fødselsdagsgave til onkel Rune

 Victor fik også afprøvet sin nye ''bålmesterkniv''




Ugen der gik var rigtig god. I noget tid har vi haft lidt konflikter med Victor. Han har været super træt efter børnehave og har råbt og skreget af os. Han vil jo bare have noget opmærksomhed, men det kan sgu være svært at være der for ham hele tiden. Sofie er der jo også og har brug for lige så meget tid...og med skole, arbejde, familie og fuld fart på livet - ja, så bliver han altså sat lidt til side ind imellem.
I torsdags tog Victor og jeg derfor en ''pjekkedag''. For mit vedkommende gik det ud over en tema-dag i Horsens omkring ''Bæredygtig renovering'' afholdt på engelsk...helt sikkert vældigt relevant, MEN ikke mere relevant end min søn besluttede jeg mig for!
Vi havde en perfekt dag! Vi tog bussen ud til IKEA - en af vores fælles-yndlingsbeskæftigelser. Victor får pasta og is og lov til at lege - jeg får lov til at shoppe uden brok!
Vi var oven i købet så heldige at Rasmus havde tidlig fri og kom ud til os inden vi skulle ud og hente vores lækre lille Sofie. Hun er simpelthen bare altid i godt humør vores lille prinsesse..så deeeejlige børn vi har!

...nå det var et sidespring....ville også bare sige at vi havde sådan en god dag. Ikke en eneste konflikt og vi fik rigtig tid til at snakke og lege sammen.
I denne weekend har vi været til Runes 30 års fødselsdag. En fantastisk sjov og hyggelig fest og det var helt fantastisk at være ude med Rasmus igen. Dejligt at man kan være nyforelsket efter mere end 10½ år.
Ungerne var hos mine forældre og havde som altid haft det dejligt. Det havde nok været en  lidt hård nat for min mor, men det var gået rigtig fint :)...havde nu heller ikke regnet med andet! Tak for hjælpen skal de have!

Tjah ellers står den for mit vedkommende bare på:




God uge til alle....vinke vinke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar