torsdag den 31. marts 2011

Forår og fodbold

Foråret er her....BASTA! Okay, det er stadig temmeligt, vemmeligt koldt og det regner lidt, men ikke desto mindre står der forår på kalenderen og de lyse nætter er snart en realitet.
Grill sæssonen er for længst skudt igang i det lille hjem og det samme gælder for vibys drenge, der igen er på grønsværen. (liiiidt koldt er der på sidelinien) - alt i alt FORÅR.






Dagene tordner afsted. Jeg er rigtig glad og meget optaget af min praktik hos Årstiderne, men jeg må også erkende at der går mange timer med det...mange timer væk fra familien. Det er lidt hårdt først at være hjemme kl. 17...lige til ulvetimen, men sådan er det jo ude i virkeligheden. Heldigvis kan det lykkedes Rasmus at hente dem forholdsvis tidligt de fleste dage.

Victor skal starte til fodbold på mandag. Det bliver spændende at se om det er noget for ham...mon ikke, han vil jo gøre hvad som helst for at være lige som sin far :)

Jeg glæder mig til påske. Så er det familie tid og opstart i sommerhuset..jubii.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar