tirsdag den 17. maj 2011

Regn er faktisk luftens tis!

Okay...det bliver ikke til så meget skriveri i denne tid.
Der er stadig noget Grønlands-historie der hænger (og som jeg ikke rigtig gider at skrive) og det er nok derfor jeg bare lader være med at klikke forbi blog-hulen på min tur rundt i cyber-space..
Men det går jo ikke ;)
Derfor bliver grønlænderen udsat indtil jeg gider at skrive det - og i stedet hopper jeg tilbage til de gode gamle dagligdags-fortællinger..det er jo i bund og grund ungerne det hele handler om!

Victor kom med en ret fed betragtning da vi sjoskede igennem regnen. Moar - regnen er faktisk luftens tis! - Det siger farfar ;) (og så er det jo rigtigt!!!) Jeg er tilbøjelig til at give ham ret!

Der er sket ret meget siden vi kom hjem fra Grønland, så jeg tror jeg vil lade billederne tale deres eget sprog - en hurtig måde at komme up-to-date når man har forsømt blogland!

Netop hjemkommet til de dejligste unger:




Til øko-dag og se køerne danse - Victor og Sofie var nu mere imponerede af maskinerne og mælkebaren. Ifølge Sofie siger køerne i øvrigt VOV-VOV






Grill i haven...

I påsken oplevede vi et lille strejf af sommer som vi nød i fulde drag







Så kan man da kun elske livet!

I sidste weekend tog Ras og jeg på et lille romantisk get away i rebild bakker. En enkelt overnatning som vi egentlig havde lovet hinanden den dag vi havde været kærester i 10 år....det var d. 30. april 2010 - så det er da ikke for tidligt.

Denne uge står også på et tætpakket program..især for de mindste.
I morgen har Victor en legeaftale...
Torsdag skal han til fodbold - for FØRSTE gang!!!
Fredag bliver Mia konfirmeret - det glæder vi os meget til!
Lørdag har morfar fødselsdag...og Rasmus og jeg har en aftale om aftenen, så ungerne sover hos mormor og morfar.
Søndag står den på Djurs Sommerland (forhåbentlig kan luften holde sig den dag, så vi ikke skal gå rundt i dens tis!)

Så ja, der er godt gang i det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar