onsdag den 8. december 2010

Det sørme - det sandt - deceeembeer

Oh no...er det allerede jul??
Heldigvis har vi en meget bevidst 4-årig der har helt styr på at julen nærmer sig, ellers havde vi måske glemt det i travlheden.
Julen er dejlig, jeg elsker julen! Men hvor er det dog bare belastende når man ikke har tid til at nyde det. Børnene åbner pakkekalender, chokoladekalender og alle de andre kalendre hver morgen og glæden vil ingen ende tage. Jeg håber og tror julestemningen har indfundet sig hos dem....lidt mærkeligt synes jeg dog det er, at bedsteforældre-julehygge-dagen åbenbart ikke er eksisterende mere. EN af dagplejegrupperne har haft det og de ældste børn i børnehaven vidst også...men hvad med alle de andre? (læs: MINE børn og deres fantastiske bedsteforældre!)...meget underligt! Nå nå...det er vel sparet væk, hurra for julestemningen.

Fine-Forden har endelig fået vinter-sutterne på og den der sne er nu alligevel ret fin at se på :)

Jeg arbejder hjemme i dag og har sendt ikke mindre end 10 praktikansøgninger afsted..puha, det må godt snart give pote!
En lille pause og så må jeg igang med eksamensforberedelse og stål-tegninger..

På positiv siden kan lige nævnes, at min nye oplader til kameraet er nået frem i dag - jubiii så er det snart slut med dårlige mobil-billeder!

Senere står den på hygge hos farmor

Hav en dejlig dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar