onsdag den 26. januar 2011

Hello Life!! Velkommen tilbage - du har være savnet :-D

I går var jeg (endelig, endelig) til eksamen....YES..jeg er friiiiiiiii....
Det gik godt, jeg er ganske tilfreds og nu har jeg fået mit liv tilbage. De sisdte 3 uger har været et sandt mareridt, med en arbejdsdag på 14-20 timer og alt for lidt søvn.
Det er først i dag, efter en lur på 4 timer (=min eksamensgave til mig selv) da ungerne var afleveret, at jeg er ved at være mig selv igen.
Nu skal der hygges om ungerne og min søde kæreste....og vaskes tøj he he
Victor og jeg tager i svømmehallen eller måske bio-molle-grafen i morgen og jeg skal helt sikkert også have en tøse-dag med fie.
Venner og familie der er blevet syltet lidt kan nok også regne med lidt flere besøg :)

Det er så fedt at være færdig med det sidste ''undervisnings-semester". Fra d. 7. februar står den på praktik og det glæder jeg mig helt vanvittigt til.
På sidste og 7. semester er det individuelt arbejde - dvs. ikke flere tåbelige grupper og elendige gruppemedlemmer HURRA!

Nåh jo...Victor havde endnu en god en..
Ham skulle i seng, men havde aftalt med sin far, at hvis han gik pænt i seng, måtte han tage et sidste spil mario. Da knægten endelig skulle i seng, strittede han dog helt vildt i mod..
Far: Victor, vi havde en aftale...
Victor: Ja, men den aftale er udgået!

Nå...kan du så forstå det!

Fik jeg sagt at jeg er FÆRDIG?????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar