mandag den 28. juni 2010

Topopgør og ferie i vente

I går, søndag d. 27 spillede Rasmus og Viby I.F. oprykningskamp. De skulle spille på ''neutral'' grund og valget faldt (af uvisse årsager) på Lime stadion i Mørke. Hele Viby ''fanklub'' mødte talstærkt op for at støtte drengene, og jeg er overbevist om at det var vores fortjeneste at de TÆSKEDE de andre ud af banen og vandt 3-1 HURAAAAA (under kyndig ledelse af anfører og ''man of the match'' MIN kæreste Rasmus D. vi er så stolte)




1-0 er nok (3-1 er bedre)







Det var en rigtig hyggelig dag i fodboldens tegn og med så fint vejr, legeplads, picnickurv og SEJR...ja så bliver det vel næppe bedre!

Vi går nu ind i det jeg må betegne som den sidste rigtige uge af min barsel *snøft*. Heldigvis er der en dejlig sommer inden det går løs igen på skolebænken.
I slutningen af ugen pakker vi bilen og triller afsted på feie i 14 dage...det bliver bare goooodt!
Først en uge i obercunndersdorf i Tyskland med farmor og co. og derefter en uge i Tjekkiet med mormor og co.
Rigtig familieferie - jeg glæææder mig!
Når vi kommer hjem igen har Rasmus stadig en uge fri sammen med os andre og ja, så varer det jo ikke længe inden Fie skal starte i dagpleje og hverdagen banker på.

Nå, vejret er skønt - den tid den sorg ;)
1 uge tilbage til vi pakker bilen og kører sydpå

Ingen kommentarer:

Send en kommentar